Dostawa produktów.
Jaki jest status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem, dzięki której będziesz mógł śledzić status zamówienia.
Dodatkowo możesz śledzić status swojego zamówienia w sekcji „śledzenie zamówienia” na naszej stronie internetowej (wymaga rejestracji konta)
Jak długi jest czas dostawy?
Naszym celem jest zawsze jak najszybsza dostawa Twojego zamówienia.
Po pierwsze, realizujemy Twoje zamówienie w ciągu 24 do 48 godzin. Wysyłamy z naszego magazynu wyłącznie od poniedziałku do piątku. Oznacza to, że zamówienia złożone w piątek zostaną wysłane w poniedziałek, nie denerwuj się jeśli nie otrzymasz potwierdzenia wysyłki w weekend. Następnie przesyłką zajmą się firmy kurierskie, a dostawa może zająć od 1 do 2 dni roboczych.
Czy wysyłacie za granicę?
Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski.
Jak mogę śledzić moją paczkę?
Po wysłaniu zamówienia wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem i linkiem umożliwiającym śledzenie zamówienia.
Co się stanie, jeśli wpisałem błędny adres dostawy?
Jeśli podczas potwierdzania zamówienia popełniłeś błąd, skontaktuj się z nami natychmiast. Możemy zaktualizować Twoje dane przed wysyłką zamówienia. Po wysłaniu zamówienia wprowadzenie tych zmian nie będzie już możliwe.
Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
Możemy zmieniać tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze przetworzone do wysyłki. Aby wprowadzić zmiany w zamówieniu, skontaktuj się z naszym zespołem pomocy e-mailem pod adresem: skleo@seago.com.pl
Płatności
Jakie metody płatności akceptujecie?
Akceptujemy bezpieczne płatności elektroniczne lub płatności „pobraniowe”.
Skąd mam wiedzieć, że moja płatność jest bezpieczna?
Kiedy dokonujesz zakupów na naszej stronie internetowej za pomocą karty kredytowej, wszystkie Twoje dane są wprowadzane na bezpiecznej stronie internetowej SSL. Twoje dane są następnie szyfrowane za pomocą protokołu SSL i wysyłane bezpośrednio do sieci naszego dostawcy usług płatniczych, gdzie Twoja karta i transakcja są autoryzowane i zatwierdzane. Dane Twojej karty kredytowej nie są przechowywane na naszych serwerach.
Gwarancja
Jak długi jest okres gwarancji?
Seago oferuje 12 miesięczny okres gwarancji na wszystkie produkty.
Co obejmuje gwarancja?
Gwarancja obejmuje wszelkie wady produkcyjne oraz wszelkie inne wady powstałe podczas normalnego użytkowania naszych produktów.
Powyższe nie ma zastosowania, jeśli produkt był używany przez konsumenta w sposób nietypowy lub przypadkowy.
Z gwarancji wyłączone są także:
- Naprawy wykonywane przez stronę trzecią inną Seago®
- Zmiany wprowadzone w produkcie
Jak mogę ubiegać się o gwarancję?
Najpierw napisz do nas na adres: sklep@seago.com.pl
Poprosimy Cię o przesłanie elementów wizualnych w celu uwidocznienia wady. Następnie poprosimy Cię o odesłanie przedmiotu wraz z numerem zamówienia i powodem zwrotu. Po otrzymaniu niezwłocznie rozpoczniemy proces reklamacyjny.
Zwroty
Czy przyjmujecie zwroty?
Akceptujemy zwroty pod następującymi warunkami:
- Przedmiot musiał zostać sprzedany w naszym sklepie internetowym
- Żądanie zwrotu lub wymiany następuje w ciągu 14 dni od daty dostawy
- Zwrot następuje w ciągu 14 dni od złożenia wniosku o zwrot lub wymianę
- Przedmiot powinien znajdować się nadal w oryginalnym opakowaniu
Aby zgłosić zwrot, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia pod adresem sklep@seago.com.pl
Czy mogę wymienić przedmiot?
Akceptujemy wymiany i podlegają one takim samym warunkom jak zwroty.
Aby poprosić o wymianę, podczas przygotowywania zwrotu z naszym wsparciem wspomnij, że chcesz, aby Twój przedmiot został wymieniony na inny.
Firma
Czy macie sklepy fizyczne?
Aktualnie nie posiadamy żadnych sklepów stacjonarnych pod naszą marką.
Jak mogę się z wami skontaktować?
Możesz skontaktować się z nami bezpośrednio poprzez formularz kontaktowy lub e-mailem na adres: sklep@seago.com.pl